
A FABUNIO megbízta az EFFIX- Marketing Kft-t azzal, hogy végezzen országos felmérést a bútorvásárlók, illetve bútort vásárolni szándékozók körében igényeik, véleményeik, preferenciáik megismerése céljából. Magyarországon először 2007-ben történt hasonló kutatás, majd 2009-ben vizsgálta utoljára az EFFIX- Marketing Kft. a hazai lakosság bútorvásárlási szokásait.
A kutatás célja, hogy megismerjük a bútor vásárlást tervezők prioritásait, vásárlási hajlandóságát és attitűdjét. Vizsgálatunk során felmértük többek között azt, hogy a célcsoport milyen bútorokat tervez vásárolni, milyen értékben, valamint bútor vásárlási döntéseiknél kik és mely tényezők befolyásolják a döntésüket. Ezenfelül kitértünk arra, hogy milyen attitűddel viszonyulnak a potenciális vevők a bútor vásárlás, lakberendezés témakörhöz, terveznek-e asztalost megbízni vagy sem, és milyen okok húzódnak meg döntéseik mögött.
A kutatás a GINOP-5.3.5-18-2020-00180 " A bútoripar munkaerőpiaci kihívásainak kezelése" c. projekt keretein belül valósult meg.
A dokumentum az alábbi linken érhető el: